Om os

Residential er en møbelvirksomhed med Aalborgensiske rødder. Residential består pt af et centrallager på Fyn og et mindre lager med tilhørende kontor i Aalborg. Hos Residential betragter vi os selv ligeså meget som en servicevirksomhed, som en detailvirksomhed. At have tilfredse kunder ligger absolut øverst på vores prioriteringsliste og af den årsag, tilbyder vi altid 10% rabat på din næste ordre mod konstruktiv feedback, som vi eller andre måtte kunne drage gavn af.

Residential bestræber sig på at blive Danmarks flotteste online møbelhus. Det har vi ikke nået endnu og som kompensation hertil, har vi valgt at lave knaldgode tilbud til åbningen af webshoppen. Du kan være helt rolig, priserne bliver ikke sat op lige foreløbig, men hvis du opretter dig som kunde her på siden, kan du trygt smide alle de produkter i kurven du vil og altid finde dem frem senere igen. Vi tillader os dog at sende dig en mail, så du nemt kan tilgå dem, når du får tid.

365 dages fortrydelsesret tilbydes helt eksklusivt hos Residential. Det tilbyder vi af flere årsager, men den vigtigste årsag, er, at det nogen gange kan være rigtig svært at beslutte sig når det omhandler møbler og det har vi fuld forståelse for. Du skal huske på, at en sofa i gennemsnit bliver udskiftet hvert 12. år, så selv 365 dages fortrydelsesret er jo blot en dråbe i havet. Hver dog opmærksom på kravene for en retur, hvilke du finder under vores Handelsbetingelser.

Prismatch hos Residential betyder, at vi matcher prisen du har fundet andetsteds og går yderligere længere ned. Ikke for at være ufine overfor vores konkurrenter, men nærmere for at takke dig for at gøre os opmærksom på, at vores priser skal rettes til og for at takke dig for, at du gerne vil handle hos os.

Derudover vil du med en konto hos Residential helt eksklusivt modtage tilfældige gaver i ny og næ i form af konkurrencer eller rabatkoder.

Hvis du har mod på det, anbefaler vi, at du klikker på Messenger symbolet i højre side af skærmen og sender os de spørgsmål, du måtte have. Når du logger ind via Messenger, har du samtidig mulighed for at følge din ordre live på Messenger. Dét er smart!

Hvis du ikke bruger Facebook, anbefaler vi, at du sender en mail med eventuelle spørgsmål, ris eller ros. Du kan trygt sende en mail til info@residential.dk og så vender vi fluks tilbage.

Skal du bruge svar med det samme, anbefaler vi, at du ringer til Christian på 25 38 68 86.

Hvis du vil, kan du også vælge at skrive en SMS og så skal vi nok få dig ringet op, så snart vi er tilgængelige igen. Har du en presset hverdag, kan du også booke en telefonsamtale, hvor vi ringer dig op, når det passer dig. Den mulighed finder du under "Tjenester" på vores facebookside, Residential.

Alt ris og ros bedes sendes til os privat, deles på vores facebookside eller skrives i en anmeldelse på Trustpilot.